L'Eau d'Issey Pour Homme, Oceanic Expedition

L’EAU D’ISSEY POUR HOMME
EXPEDITION OCEANIC: PROSPETIMEA UNEI TRECERI
Parfumier: Alberto Morillas – Firmenich

 Locatia: Pe puntea unei nave. Vantul oceanului. Un val urias de apa proaspata si aer pur. Un ocean intreg diluat in apa.  Dintr-o data, aerul devine apa. Invazia aerului plin de ozon. Te simti nou, ca si reinventat.



Nu mi-am dorit nici o imagine pentru a crea scanteia. Am experimentat deja acea prospetime maritima, oceanul aburind asemeni respiratiei proprii in fata ta. Am simtit acea senzatie a albastrului care se intinde la infinit, si apoi albul orizontului care se intrepatrunde cu albastrul... cerului. M-am gandit la prospetimea care ar putea sa vina chiar de la lumina. O prospetime revigoranta care face ca aerul pur sa tresara, o rafala de vant semnalata de forta efervescenta a grapefruit-ului, ulei esential din frunze de portocal amar si bergamota, si aspectul metalic al sucului ( ozonul  din aer ). Gasim si Cascalone® pentru prospetimea marii, imbogatit cu neroli si ghimbir zingy. Pentru efectul invaluitor al cetii ce se ridica peste ocean, norii imensi: o atingere puternica de mosc alb. Simplitatea constructiei creaza fluiditate... Miscarea navei, poate. Sunt acolo! "Alberto Morillas, Firmenich perfumer

L'eau d'Issey Pour Homme Expedition,  EDT, 75 ml, 263 de lei

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu